DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH INSTRUMENTÓW MUZYCZNYCH DLA FILHARMONII CZĘSTOCHOWSKIEJ - TRĄBEK Z AKCESORIAMI
Numer sprawy: F.CZ./NAG/341- 3/2024
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
dla zamówienia o wartości mniejszej od kwot określonych w przepisach
wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
Na wykonanie zadania pn.:
DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH INSTRUMENTÓW MUZYCZNYCH DLA FILHARMONII CZĘSTOCHOWSKIEJ - TRĄBEK Z AKCESORIAMI.
Zamawiający: FILHARMONIA CZĘSTOCHOWSKA im. B. Hubermana
ul. Wilsona 16
42-200 Częstochowa
tel. 034 324 43 05
fax 034 324 34 37
Internet: www.filharmonia.com.pl
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2016 r. poz. 1020)
SPIS TREŚCI
DZIAŁ I INFORMACJE O POSTĘPOWANIU
ROZDZIAŁ I. Zamawiający
ROZDZIAŁ II. Tryb postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
ROZDZIAŁ III. Przedmiot zamówienia
ROZDZIAŁ IV. Termin wykonania zamówienia
DZIAŁ II INSTRUKCJE DLA WYKONAWCÓW
ROZDZIAŁ I. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób oceny spełniania tych
warunków
ROZDZIAŁ II. Wymagania dotyczące oferty, dokumenty jakie należy złożyć oraz
załączyć do oferty
ROZDZIAŁ III. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z
wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów,
wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z
wykonawcami.
ROZDZIAŁ IV. Wadium
ROZDZIAŁ V Opis sposobu przygotowania i forma oferty
ROZDZIAŁ VI. Termin związania ofertą
ROZDZIAŁ VII. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
ROZDZIAŁ VIII. Wybór najkorzystniejszej oferty
ROZDZIAŁ IX. Opis sposobu obliczania ceny oraz kryteria oceny ofert
ROZDZIAŁ X. Informacje dotyczące umowy
ROZDZIAŁ XI. Środki ochrony prawnej
ROZDZIAŁ XII Postanowienia końcowe
DZIAŁ III ZAŁĄCZNIKI
- Formularz oferty
- Oświadczenie
- Druk JEDZ
DZIAŁ I. INFORMACJE O POSTĘPOWANIU
ROZDZIAŁ I. ZAMAWIAJĄCY
Filharmonia Częstochowska im. Bronisława Hubermana
Ul. Wilsona 16
42-202 Częstochowa
Tel. 034 324 43 05
Fax. 034 324 34 37
e-mail: filharmonia@filharmonia.com.pl
Zwana dalej „Zamawiającym „
ROZDZIAŁ II. TRYB POSTEPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podst. Art. 11a Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 oraz z 2016 r. poz. 831 i 996) , Ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2016 r. poz. 1020)
Zamawiający opublikował ogłoszenie o zamówieniu na swojej stronie internetowej oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego zgodnie z art. 40 ust. 1 ustawy Pzp. Ogłoszenie o wszczęciu postępowania zostało zamieszczone na stronie BZP UZP.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia została opublikowana na stronie internetowej www.filharmonia.com.pl bądź można ją odebrać w siedzibie Zamawiającego pok. N2/26 w godzinach od 8.00 do 15.00
ROZDZIAŁ III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowych, nie będących przedmiotem ekspozycji, instrumentów muzycznych z dostawą do siedziby Zamawiającego, w tym:
Część I - trąbki B- 3 sztuki, zestaw
Część II - trąbki c – 3 sztuki, zestaw
- Zamawiający podzielił zamówienie na 2części. Wykonawca może złożyć ofertę na
jedną lub na kilka części. Każda część będzie oceniana osobno.
- Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z załącznikiem Nr 1 do
SIWZ.
- SPECYFIKACJA TECHNICZNA
CZĘŚĆ I - Trąbka B
CPV 37.31.21.00-9
Trąbka B Yamaha lub równoważna – 3 sztuki
- strój B
- złoty mosiądz
- klapa wodna
- lakierowana
- 1 czara głosowa
- 1 komplet krąglików
- ustnik rurka, komplet 3 ustników rurek
- mechanika z systemem obrotowym
- menzura: 11,00mm -11,5mm
CZĘŚĆ II - Trąbka C
CPV 37.31.21.00-9
Trąbka C Yamaha lub równoważna – 3 sztuki
- seria XENO ARTIST
- instrument posrebrzany
- czara ręcznie z płaskim rantem w stylu francuskim
- menzura L : 11,73 mm
- wentyle monelowe
- obudowy wentyli lekkiej konstrukcji
- metalowe prowadnice wewnątrz obudowy wentyli
W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisanych przez Zamawiającego, obowiązek udowodnienia ich równoważności leży po stronie Wykonawcy.
Możliwość wyboru z kilku przedstawionych egzemplarzy.
Gwarancja min. 24 miesiące
Wykonawca powinien posiadać autoryzowany serwis producenta lub bezpośredniego przedstawiciela albo podpisaną umowę z oficjalnym przedstawicielem producenta obejmującą warunki serwisu i gwarancji.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych .
Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia przez Wykonawcę
wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom.
ROZDZIAŁ IV. TERMIN WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Od 15.12. 2024. maksymalnie do 31.03. 2025 r.
DZIAŁ II. INSTRUKCJE DLA WYKONAWCÓW
ROZDZIAŁ I. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSÓB OCENY
SEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Pzp dotyczące:
1) Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Zamawiający uzna, że warunki udziału w postepowaniu zostały spełnione na podstawie
złożonego oświadczenia z art.22 ust.1 ustawy Pzp – zał nr 2 do SIWZ
2) Posiadania wiedzy i doświadczenia.
Zamawiający uzna, że warunki udziału w postepowaniu zostały spełnione, jeżeli
Wykonawca wykaże, że zrealizował w ciągu ostatnich 3 lat (a jeśli okres prowadzenia
działalności jest krótszy, to w tym okresie) co najmniej 1 zamówienie o charakterze
zbliżonym do przedmiotu zamówienia tj. polegającego na dostawie instrumentów
muzycznych o wartości minimum 10.000 zł. brutto oraz udokumentują, że
dostawa została należycie wykonana, przedkładając referencje lub protokoły odbioru.
3) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia .
Zamawiający uzna, że warunek udziału w postepowaniu został spełniony na podstawie
złożonego oświadczenia z art.22 ust.1 ustawy Pzp - zał nr 2 do SIWZ
4) Sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Zamawiający uzna, że warunek udziału w postepowaniu został spełniony na podstawie
złożonego oświadczenia z art.22 ust.1 ustawy Pzp - zał nr 2 do SIWZ
- Nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający uzna, że warunek udziału w postepowaniu został spełniony na podstawie
złożonego oświadczenia z art.24 ustawy Pzp - zał nr 2 do SIWZ
- Spełnią warunki określone w SIWZ
Ocena spełniania ww. warunków zostanie dokonana poprzez analizę dokumentów oraz oświadczeń przedłożonych przez Wykonawców wg reguły: spełnia – nie spełnia.
ROZDZIAŁ II. WYMAGANIA DOTYCZĄCE OFERTY, DOKUMENTY JAKIE NALEŻY ZAŁĄCZYĆ DO
OFERTY
Oferta winna zawierać:
- Wypełniony formularz cenowy - załącznik Nr 1 do SIWZ.
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa:
- Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 i art. 24 ustawy Prawo zamówień
publicznych, na formularzu stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru (sądowego, przedsiębiorstw, handlowego)
albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Uwaga! Z odpisu lub zaświadczenia winno wynikać, kto jest upoważniony do
reprezentowania firmy, w przeciwnym razie należy dołączyć listę osób uprawnionych
oraz sposób reprezentowania. Upoważnienie do podpisania oferty powinno być do niej
dołączone, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, o ile
nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.
Jeżeli Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej do oferty
należy dołączyć umowę spółki cywilnej,
- Dokument potwierdzający serwis gwarancyjny i pogwarancyjny dla przedmiotu zamówienia zgodnie z zapisami w SIWZ ( Rozdz.III pkt.4 – Specyfikacja techniczna).
- Parafowany na każdej stronie i podpisany wzór umowy ( wg załącznika Nr 3 )
Zgodnie z art. 9 ust. 2 ustawy Pzp postępowanie prowadzi się w języku polskim.
Oferty zagraniczne
- Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 3 niniejszego rozdziału SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
b) wskazujące kto jest upoważniony do reprezentowania firmy.
Dokumenty powinny w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w.w. dokumentów, zastępuje się je oświadczeniem Wykonawcy, w którym jest zapis, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz określa się osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. Oświadczenie powinno być złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Filharmonia Częstochowska jest płatnikiem podatku VAT UE NIP : PL 573-02-06-780
Wszelkie dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli oświadczeń
i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba,
że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania – zgodnie z art. 26 ust 3 ustawy lub art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy.
Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzić spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
ROZDZIAŁ III. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO
Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB
DOKUMENTÓW, WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO
POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
- Zgodnie z art. 27 Ustawy Prawo zamówień publicznych oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują:
- pisemnie na adres:
Filharmonia Częstochowska
Ul. Wilsona 16
42-200 Częstochowa
- e-mail : andrzej.swiatek@filharmonia.com.pl lub filharmonia@filharmonia.com.pl
- faksem: 034/ 324 34 37
- Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub za pomocą poczty elektronicznej, konieczne jest niezwłoczne potwierdzenie faktu ich otrzymania oraz przesłanie oryginałów ww. dokumentów w formie pisemnej.
- Zgodnie z art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania wszystkich wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:
- w zakresie procedury zamówień publicznych:
Andrzej Świątek, tel. 034 324 43 05 pn.-pt. w godz. 9.00 - 15.00,mobile ,600-546-905
- w zakresie przedmiotu zamówienia trąbki :
– Bartłomiej Pięta , tel.506 187 169
ROZDZIAŁ IV. WADIUM
Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.
ROZDZIAŁ V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA I FORMA OFERTY
- Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się ze wszystkimi rozdziałami oraz załącznikami składającymi się na specyfikację istotnych warunków zamówienia.
- Oferta wraz z wymaganymi dokumentami i oświadczeniami powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej, czytelnym pismem.
- Ofertę należy przygotować w oparciu o formularz ofertowy , stanowiący załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji.
- Wykonawca składający ofertę ponosi pełną odpowiedzialność za jej kompletność i zgodność z wymaganiami tejże specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Załączniki do specyfikacji należy wypełnić ściśle według warunków i postanowień zawartych w specyfikacji.
- Dokumenty tworzące ofertę muszą być podpisane na każdej zapisanej stronie przez osobę/y upoważnioną/e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
- Upoważnienie do ich podpisania musi być dołączone do oferty , o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
- Wszystkie strony oferty powinny być ponumerowane i złożone w formie uniemożliwiającej jej przypadkowe zdekompletowanie – poszczególne arkusze oferty powinny być trwale spięte w jedną całość.
9. Dokumenty dołączone do oferty muszą być przedstawione w formie oryginału lub
kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem poprzez umieszczenie na kopii
adnotacji; „za zgodność z oryginałem” i złożenie przez Wykonawcę ( lub osoby
upoważnione do reprezentowania Wykonawcy ) własnoręcznego podpisu.
- Ofertę należy umieścić w zamkniętej, nieprzejrzystej kopercie.
Na kopercie musi widnieć nazwa i adres Zamawiającego (podany na wstępie) oraz następujące oznaczenie :” Przetarg na dostawę instrumentów muzycznych dla Filharmonii Częstochowskiej - Nie otwierać przed 10.12.2024 r. godz.10.00”.
Na kopercie należy podać nazwę Wykonawcy i jego adres oraz opatrzyć ją pieczęcią
Wykonawcy.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za przypadkowe otwarcie oferty
przetargowej w sytuacji niezgodnego z powyższym sposobem przygotowania i
opisania oferty.
- Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca może zmienić ofertę ( poprawić, uzupełnić). Może to nastąpić tylko przez złożenie Zamawiającemu oferty zmieniającej, według takich samych zasad jak wcześniej złożona oferta, w zamkniętej kopercie zawierającej takie samo oznakowanie jak opisane w Dz. II, Rozdz. V, pkt.10 oraz dodatkowy dopisek” zmiana”. Oferta zmieniająca wcześniej złożoną ofertę musi jednoznacznie wskazywać, które postanowienia wcześniej złożonej oferty zostały zmienione.
- Oferty złożone po terminie składania ofert Zamawiający zwraca Wykonawcom bez
otwierania.
ROZDZIAŁ VI. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
- Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
ROZDZIAŁ VII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
Miejsce składania ofert: Filharmonia Częstochowska ul. Wilsona 16 - pok.N2/24
– sekretariat
Termin składania ofert: 10.12.2024 r. do godz.10.00
Termin otwarcia ofert; 11.12.2024 r. o godz. 10.00 pok. N2/26
Oferty mogą być składane osobiście, bądź przesłane do Zamawiającego drogą pocztową (przesyłką poleconą lub kurierską) i wtedy za termin złożenia oferty Zamawiający przyjmuje termin ( datę i godzinę) otrzymania przesyłki.
ROZDZIAŁ VIII. WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
- W toku badania ofert Zamawiający sprawdzi czy poszczególni Wykonawcy spełniają wymagania art. 22 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, z uwzględnieniem art. 26 ustawy.
- W przypadku, gdy Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, złożona przez niego oferta nie jest rozpatrywana i uznawana jest za odrzuconą.
- Zamawiający dokona odrzucenia złożonej oferty w razie, gdy:
- będzie ona sprzeczna z ustawą Prawo zamówień publicznych lub ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia
- w innych przypadkach, określonych w art. 89 ustawy prawo zamówień publicznych
4. W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez
Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.
5. Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz SIWZ i została uznana za najkorzystniejszą (uzyska największą liczbę punktów przyznanych według kryteriów wyboru oferty określonych w niniejszej SIWZ).
6. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi o tym fakcie Wykonawców, którzy złożyli oferty, podając nazwę i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano. Informacje te zamieści również na stronie internetowej i w miejscu
ogólnie dostępnym w swojej siedzibie.
ROZDZIAŁ IX. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY ORAZ KRYTERIA OCENY OFERT
- Cenę oferty należy podać w formularzu” OFERTA”, na druku załączonym do SIWZ
- zał nr 1 . Cena oferty powinna wynikać z wypełnionych formularzy cenowych dla
części zamówienia, którymi Wykonawca jest zainteresowany oraz powinna zawierać
wszystkie dodatkowe koszty związane z wykonaniem zamówienia np. transportu do
siedziby Zamawiającego, ubezpieczenia instrumentów w czasie transportu itp.
2 . Wynagrodzenie Wykonawcy wyłonionego w drodze niniejszego przetargu będzie
mieć charakter ryczałtowy. Cena nie ulegnie zmianie przez okres ważności oferty
(związania) oraz okres realizacji zamówienia. 3. Cena oferty musi być podana cyfrowo i słownie. Jeżeli cena podana liczbą nie
odpowiada cenie podanej słownie, przyjmuje się za prawidłową cenę podaną słownie.
- Cena oferty może być podana w następujących jednostkach monetarnych: PLN lub
EURO
- W przypadku ceny wyrażonej w EURO, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na złote według średniego kursu walut ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski dla
tej waluty z dnia składania i otwarcia ofert.
7. Do porównania ofert brana będzie pod uwagę cena brutto w PLN dla każdej części
zamówienia. Poszczególne oferty będą podlegać odrębnej ocenie dla każdej części
zamówienia.
- Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług , który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Kryteria oceny ofert :
Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów:
1) cena brutto za realizację zamówienia: znaczenie kryterium - 85 %
2) termin wykonania zamówienia : znaczenie kryterium –5 %
3) serwis gwarancyjny i pogwarancyjny : znaczenie kryterium – 10%
Zasady punktacji:
- Cena oferty - 85% liczona wg wzoru
Cn
LC= ---------- x 85 pkt
Cb
gdzie: LC - liczba punktów w kryterium cena
Cn - najniższa cena spośród złożonych ofert
Cb - cena badanej oferty
- Termin realizacji - 5 % liczony wg wzoru
Tnk
LT= --------- x 5 pkt
Tb
gdzie: LT – liczba punktów w kryterium termin realizacji
Tnk – najkrótszy termin realizacji podany w ofertach ( liczony w dniach )
Tb - termin realizacji badanej oferty ( liczony w dniach )
- Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny - 10 % liczony wg wzoru
Snk
LS= --------- x 10 pkt
Sb
gdzie : LS – liczba punktów w kryterium termin realizacji
Snk – najkrótszy termin realizacji podany w ofertach ( liczony w dniach )
Sb - termin realizacji badanej oferty ( liczony w dniach )
W wyliczeniach punktacji będą miały zastosowanie zaokrąglenia arytmetyczne wyników do dwóch miejsc po przecinku.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, niepodlegająca odrzuceniu, która otrzyma największą ilość punktów z sumowanych kryteriów LC + LT+ LS, liczona osobno dla każdej części zamówienia.
Jeżeli suma punktów obu kryteriów będzie równa dla kilku ofert, za najkorzystniejszą będzie uznana oferta z najniższą ceną.
ROZDZIAŁ X. INFORMACJE DOTYCZĄCE UMOWY
Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, Zamawiający podpisze
umowę w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze
najkorzystniejszej oferty.
ROZDZIAŁ XI. ŚRODKI OCHRONY PRAWNEJ
W toku postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcom przysługują środki ochrony prawnej zawarte w dziale VI Prawa zamówień publicznych – „Środki ochrony prawnej” określające zasady wnoszenia protestów – art. 179 do 183.
ROZDZIAŁ XII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na podstawie art.
93 ust. 1 pkt 4 ustawy.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszą SIWZ mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych z 29 stycznia 2004r. (Dz.U.z 2007r. Nr 223, poz 1655 z późn. zm.) oraz przepisy Kodeksu Cywilnego.
DZIAŁ III. ZAŁĄCZNIKI
- Załącznik Nr 1 – formularz ofertowy
- Załącznik Nr 2 – druk oświadczenia
Częstochowa,20.11.2024 r.