artykuł nr 1

DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH INSTRUMENTÓW MUZYCZNYCH DLA FILHARMONII CZĘSTOCHOWSKIEJ - TRĄBEK Z AKCESORIAMI

Numer sprawy:  F.CZ./NAG/341- 3/2024

 

SPECYFIKACJA  ISTOTNYCH  WARUNKÓW  ZAMÓWIENIA

dla zamówienia o wartości mniejszej od kwot określonych w przepisach

wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 z dnia 29 stycznia 2004 r.

Prawo zamówień publicznych

 

Na wykonanie zadania pn.:

 

DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH INSTRUMENTÓW MUZYCZNYCH DLA FILHARMONII CZĘSTOCHOWSKIEJ - TRĄBEK  Z AKCESORIAMI.

 

Zamawiający: FILHARMONIA CZĘSTOCHOWSKA im. B. Hubermana

  ul. Wilsona 16

  42-200 Częstochowa

  tel. 034 324 43 05

  fax 034 324 34 37 

 

  Internet: www.filharmonia.com.pl

 

Podstawa prawna:

 

Ustawa z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2016 r. poz. 1020)

 

SPIS  TREŚCI

 

DZIAŁ I INFORMACJE O POSTĘPOWANIU

 

ROZDZIAŁ I. Zamawiający

ROZDZIAŁ II.   Tryb postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

ROZDZIAŁ III. Przedmiot zamówienia

ROZDZIAŁ IV.  Termin wykonania zamówienia

 

DZIAŁ II INSTRUKCJE DLA WYKONAWCÓW

 

ROZDZIAŁ I.   Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób oceny spełniania tych

warunków

ROZDZIAŁ II.  Wymagania dotyczące oferty, dokumenty jakie należy złożyć oraz

  załączyć do oferty

ROZDZIAŁ III. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z

  wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów,

 wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z  

  wykonawcami.

ROZDZIAŁ IV. Wadium

ROZDZIAŁ V Opis sposobu przygotowania i forma oferty

ROZDZIAŁ VI. Termin związania ofertą

ROZDZIAŁ VII.   Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

ROZDZIAŁ VIII.    Wybór najkorzystniejszej oferty

ROZDZIAŁ IX.    Opis sposobu obliczania ceny oraz kryteria oceny ofert

ROZDZIAŁ X. Informacje dotyczące umowy

ROZDZIAŁ XI.   Środki ochrony prawnej

ROZDZIAŁ XII   Postanowienia końcowe

 

DZIAŁ III ZAŁĄCZNIKI

 

  1. Formularz oferty
  2. Oświadczenie
  3. Druk JEDZ

 

 

DZIAŁ I. INFORMACJE O POSTĘPOWANIU

 

 

 ROZDZIAŁ I. ZAMAWIAJĄCY  

 

Filharmonia Częstochowska im. Bronisława Hubermana

Ul. Wilsona 16

42-202 Częstochowa

Tel.  034 324 43 05

Fax. 034 324 34 37

e-mail: filharmonia@filharmonia.com.pl

 

Zwana dalej „Zamawiającym „

 

ROZDZIAŁ II.  TRYB POSTEPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

 

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podst. Art. 11a Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 oraz z 2016 r. poz. 831 i 996) , Ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2016 r. poz. 1020)

 

 Zamawiający opublikował ogłoszenie o zamówieniu na swojej stronie internetowej oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego zgodnie z art. 40 ust. 1 ustawy Pzp. Ogłoszenie o wszczęciu postępowania zostało zamieszczone na stronie BZP UZP.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia została opublikowana na stronie internetowej www.filharmonia.com.pl  bądź można ją odebrać w siedzibie Zamawiającego pok. N2/26 w godzinach od 8.00 do 15.00

 

ROZDZIAŁ III.  PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

  1. Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowych, nie będących przedmiotem ekspozycji,  instrumentów muzycznych  z dostawą do siedziby Zamawiającego, w tym:

  Część I - trąbki  B-  3 sztuki, zestaw

 

  Część II  - trąbki c – 3 sztuki, zestaw

 

  1. Zamawiający podzielił zamówienie na 2części. Wykonawca może złożyć ofertę na 

  jedną lub na kilka części. Każda część będzie oceniana osobno.

 

  1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z załącznikiem Nr 1 do

  SIWZ.

 

  1. SPECYFIKACJA  TECHNICZNA

 

CZĘŚĆ I  - Trąbka B

 

CPV 37.31.21.00-9 

 

Trąbka B  Yamaha lub równoważna – 3 sztuki

 

-  strój B

-  złoty mosiądz

-  klapa wodna

-  lakierowana

-  1 czara głosowa

-  1 komplet krąglików

-  ustnik  rurka, komplet  3  ustników rurek

-  mechanika z systemem obrotowym

-  menzura: 11,00mm -11,5mm

 

CZĘŚĆ II - Trąbka C

 

CPV 37.31.21.00-9 

 

Trąbka   C Yamaha lub równoważna  – 3 sztuki

- seria XENO ARTIST

- instrument posrebrzany

- czara ręcznie z płaskim rantem w stylu francuskim

- menzura L : 11,73 mm

- wentyle monelowe

- obudowy wentyli lekkiej konstrukcji

- metalowe prowadnice wewnątrz obudowy wentyli

 

W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisanych przez Zamawiającego, obowiązek udowodnienia ich równoważności  leży po stronie Wykonawcy.

Możliwość wyboru  z  kilku przedstawionych egzemplarzy.

 

Gwarancja min. 24 miesiące

Wykonawca powinien posiadać autoryzowany serwis producenta lub bezpośredniego przedstawiciela albo podpisaną umowę z oficjalnym przedstawicielem producenta obejmującą warunki serwisu i gwarancji.

 

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych .

   Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia przez Wykonawcę

   wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom.

 

ROZDZIAŁ IV.  TERMIN WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

  Od 15.12. 2024. maksymalnie do 31.03. 2025 r.

 

 DZIAŁ II. INSTRUKCJE DLA WYKONAWCÓW

 

ROZDZIAŁ I.  WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSÓB OCENY

SEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

 

  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Pzp dotyczące:

 

1)  Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli

przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

   Zamawiający uzna, że warunki udziału w postepowaniu zostały spełnione na podstawie 

złożonego oświadczenia z art.22 ust.1 ustawy Pzp – zał nr 2 do SIWZ

2)   Posiadania wiedzy i doświadczenia.

  Zamawiający uzna, że warunki udziału w postepowaniu zostały spełnione, jeżeli

  Wykonawca wykaże, że zrealizował w ciągu ostatnich 3 lat (a jeśli okres prowadzenia  

  działalności jest krótszy, to  w tym okresie) co najmniej 1 zamówienie o charakterze

  zbliżonym do przedmiotu zamówienia  tj. polegającego na dostawie instrumentów

 muzycznych o wartości minimum  10.000 zł. brutto oraz udokumentują, że  

  dostawa została należycie wykonana, przedkładając referencje lub protokoły odbioru.

 3) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania

  zamówienia .

  Zamawiający uzna, że warunek udziału w postepowaniu został spełniony na podstawie 

  złożonego oświadczenia z art.22 ust.1 ustawy Pzp - zał nr 2 do SIWZ

4)  Sytuacji ekonomicznej i finansowej.

 Zamawiający uzna, że warunek udziału w postepowaniu został spełniony na podstawie 

  złożonego oświadczenia z art.22 ust.1 ustawy Pzp - zał nr 2 do SIWZ

 

  1. Nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień  publicznych.

   Zamawiający uzna, że warunek udziału w postepowaniu został spełniony na podstawie 

   złożonego oświadczenia z art.24  ustawy Pzp -  zał nr 2 do SIWZ

 

  1. Spełnią warunki określone w SIWZ

 

Ocena spełniania ww. warunków zostanie dokonana poprzez analizę dokumentów oraz   oświadczeń przedłożonych przez Wykonawców wg reguły: spełnia – nie spełnia.

 

ROZDZIAŁ II. WYMAGANIA DOTYCZĄCE OFERTY, DOKUMENTY JAKIE NALEŻY ZAŁĄCZYĆ DO

OFERTY

 

Oferta winna zawierać:

 

  1. Wypełniony formularz cenowy -  załącznik Nr 1 do SIWZ.

 

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa:

 

  1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22  i art. 24 ustawy Prawo zamówień

publicznych, na formularzu stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ

3.  Aktualny odpis z właściwego rejestru (sądowego, przedsiębiorstw, handlowego)

   albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,

wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

  Uwaga!  Z odpisu lub zaświadczenia winno wynikać, kto jest upoważniony do

   reprezentowania firmy, w przeciwnym razie należy dołączyć listę osób uprawnionych

   oraz sposób reprezentowania. Upoważnienie do podpisania oferty powinno być do niej

dołączone, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, o ile

nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.

Jeżeli Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej do oferty

należy dołączyć umowę spółki cywilnej,

  1. Dokument potwierdzający serwis gwarancyjny i pogwarancyjny dla przedmiotu zamówienia zgodnie z zapisami w SIWZ ( Rozdz.III pkt.4 – Specyfikacja techniczna).  
  2. Parafowany na każdej stronie i podpisany wzór umowy ( wg załącznika Nr 3 )

 

Zgodnie z art. 9 ust. 2 ustawy Pzp postępowanie prowadzi się w języku polskim.

 

Oferty zagraniczne

  1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 3 niniejszego rozdziału SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce  zamieszkania , potwierdzające odpowiednio, że:

a)  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości

b) wskazujące kto jest upoważniony do  reprezentowania firmy.

Dokumenty powinny w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.

Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w.w. dokumentów, zastępuje się je oświadczeniem Wykonawcy, w którym jest zapis, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz określa się osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. Oświadczenie powinno być  złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

 

Filharmonia Częstochowska jest płatnikiem  podatku VAT UE NIP : PL 573-02-06-780

 

Wszelkie dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

 

Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli oświadczeń

i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba,

że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania – zgodnie z art. 26 ust 3 ustawy lub  art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy.

Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzić spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

 

ROZDZIAŁ III. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO  

   Z  WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB 

   DOKUMENTÓW, WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO

   POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

 

  1. Zgodnie z art. 27 Ustawy Prawo zamówień publicznych oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują:

-   pisemnie na adres:  

  Filharmonia Częstochowska

  Ul. Wilsona 16

  42-200 Częstochowa

-   e-mail : andrzej.swiatek@filharmonia.com.pl  lub filharmonia@filharmonia.com.pl

 

-  faksem: 034/ 324 34 37

  1. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub za pomocą poczty elektronicznej, konieczne jest niezwłoczne potwierdzenie faktu ich otrzymania oraz  przesłanie oryginałów ww. dokumentów w formie pisemnej.
  2. Zgodnie z art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  3. Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania wszystkich wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia

 

Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:

 

- w zakresie procedury zamówień publicznych:

  Andrzej Świątek, tel. 034 324 43 05  pn.-pt. w godz. 9.00 - 15.00,mobile ,600-546-905

- w zakresie przedmiotu zamówienia  trąbki :

–  Bartłomiej Pięta ,  tel.506 187 169

 

ROZDZIAŁ IV.  WADIUM

 

Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.

 

ROZDZIAŁ V.  OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA I FORMA OFERTY

 

  1. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się ze wszystkimi rozdziałami oraz załącznikami składającymi się na specyfikację istotnych warunków zamówienia.
  2. Oferta wraz z wymaganymi dokumentami i oświadczeniami powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej, czytelnym pismem.
  3. Ofertę należy przygotować w oparciu o formularz ofertowy , stanowiący załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji.
  4. Wykonawca składający ofertę ponosi pełną odpowiedzialność za jej kompletność i zgodność z wymaganiami tejże specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Załączniki do specyfikacji należy wypełnić ściśle według warunków i postanowień zawartych w specyfikacji. 
  5. Dokumenty tworzące ofertę muszą być podpisane na każdej zapisanej stronie  przez osobę/y upoważnioną/e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
  6. Upoważnienie do ich podpisania musi być dołączone do oferty , o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.
  7. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

  Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

  1. Wszystkie strony oferty powinny być ponumerowane i złożone w formie uniemożliwiającej jej przypadkowe zdekompletowanie – poszczególne arkusze oferty powinny być trwale spięte w jedną całość.

9. Dokumenty dołączone do oferty muszą  być przedstawione w formie oryginału lub

  kopii  poświadczonej za zgodność z oryginałem poprzez umieszczenie na kopii

  adnotacji; „za zgodność z oryginałem” i złożenie przez Wykonawcę  ( lub osoby

  upoważnione do reprezentowania Wykonawcy )  własnoręcznego podpisu.

  1. Ofertę należy umieścić w zamkniętej,  nieprzejrzystej kopercie.

Na kopercie musi widnieć nazwa i adres Zamawiającego (podany na wstępie) oraz następujące oznaczenie :” Przetarg na dostawę instrumentów muzycznych dla Filharmonii Częstochowskiej - Nie otwierać przed 10.12.2024 r. godz.10.00”.

  Na kopercie należy podać nazwę Wykonawcy i jego adres oraz opatrzyć ją pieczęcią  

 Wykonawcy.

 

  Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za przypadkowe otwarcie oferty

  przetargowej w sytuacji niezgodnego z powyższym sposobem przygotowania i 

  opisania oferty.

  1. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca może zmienić ofertę ( poprawić, uzupełnić). Może to nastąpić tylko przez złożenie Zamawiającemu oferty zmieniającej, według takich samych zasad jak wcześniej złożona oferta, w zamkniętej kopercie zawierającej takie samo oznakowanie jak opisane w Dz. II,  Rozdz. V,  pkt.10 oraz dodatkowy dopisek” zmiana”. Oferta zmieniająca wcześniej złożoną ofertę musi jednoznacznie wskazywać, które postanowienia wcześniej złożonej oferty zostały zmienione.
  2. Oferty złożone po terminie składania ofert Zamawiający zwraca Wykonawcom bez

otwierania.

 

ROZDZIAŁ VI.  TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

 

  1. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

ROZDZIAŁ VII.  MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

 

 Miejsce składania ofert: Filharmonia Częstochowska  ul. Wilsona 16 - pok.N2/24

– sekretariat

 

Termin składania ofert:   10.12.2024 r. do godz.10.00

 

Termin otwarcia ofert;   11.12.2024 r. o godz. 10.00 pok. N2/26

 

Oferty mogą być składane osobiście, bądź przesłane do Zamawiającego drogą pocztową (przesyłką poleconą lub kurierską) i wtedy za termin złożenia oferty Zamawiający przyjmuje termin ( datę i godzinę) otrzymania przesyłki.

 

ROZDZIAŁ VIII. WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

  1. W toku badania ofert Zamawiający sprawdzi czy poszczególni Wykonawcy spełniają wymagania art. 22 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, z uwzględnieniem art. 26 ustawy.
  2. W przypadku, gdy Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, złożona przez niego oferta nie jest rozpatrywana i uznawana jest za odrzuconą.
  3. Zamawiający dokona odrzucenia złożonej oferty w razie, gdy:

- będzie ona sprzeczna z ustawą Prawo zamówień publicznych lub ze specyfikacją    istotnych warunków zamówienia

- w innych przypadkach, określonych w art. 89 ustawy prawo zamówień publicznych

4. W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez

  Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.

5.  Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom   określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz SIWZ i została uznana za najkorzystniejszą (uzyska największą liczbę punktów przyznanych według kryteriów   wyboru oferty określonych w niniejszej SIWZ).

6.  Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi o tym   fakcie Wykonawców, którzy złożyli oferty, podając nazwę i adres Wykonawcy, którego   ofertę wybrano. Informacje te zamieści również na stronie internetowej i w miejscu

ogólnie dostępnym w swojej siedzibie.

 

ROZDZIAŁ IX.  OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY ORAZ KRYTERIA OCENY OFERT

 

  1. Cenę oferty należy podać w formularzu” OFERTA”, na druku załączonym do SIWZ

-  zał nr 1 . Cena oferty powinna wynikać z wypełnionych formularzy cenowych  dla

  części  zamówienia, którymi Wykonawca jest zainteresowany oraz powinna  zawierać

 wszystkie dodatkowe koszty związane z wykonaniem zamówienia np. transportu do

  siedziby Zamawiającego, ubezpieczenia instrumentów w czasie transportu itp.

2 . Wynagrodzenie Wykonawcy wyłonionego w drodze niniejszego przetargu będzie

  mieć charakter ryczałtowy. Cena nie ulegnie zmianie przez okres ważności oferty

  (związania) oraz okres  realizacji zamówienia. 3.  Cena oferty musi być podana cyfrowo i słownie. Jeżeli cena podana liczbą nie

odpowiada cenie podanej słownie, przyjmuje się za prawidłową cenę  podaną słownie.

  1. Cena oferty może być podana w następujących jednostkach monetarnych: PLN lub

 EURO

  1. W przypadku ceny wyrażonej w EURO, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na złote według średniego kursu walut ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski dla

tej waluty z dnia składania i otwarcia ofert.

7.  Do porównania ofert brana będzie pod uwagę cena brutto w PLN dla każdej części

zamówienia. Poszczególne oferty będą podlegać odrębnej ocenie dla każdej części

zamówienia.

  1. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług  w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów  i usług , który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.

 

Kryteria oceny ofert :

 

Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów:

1) cena brutto za realizację  zamówienia: znaczenie kryterium  - 85 %

2) termin wykonania zamówienia : znaczenie kryterium  –5 %

3)   serwis gwarancyjny i pogwarancyjny : znaczenie kryterium – 10%

 

Zasady punktacji:

 

  1. Cena oferty   - 85%  liczona wg  wzoru

 

Cn

LC= ----------  x 85 pkt

  Cb  

gdzie: LC -  liczba punktów w kryterium cena

  Cn -  najniższa cena spośród złożonych ofert

  Cb -  cena badanej oferty

 

  1. Termin realizacji  - 5 %  liczony wg  wzoru

  Tnk

LT= ---------  x 5 pkt

  Tb

gdzie: LT –  liczba punktów w kryterium termin realizacji

  Tnk – najkrótszy termin realizacji podany w ofertach ( liczony w dniach )

 Tb -  termin realizacji badanej oferty ( liczony w dniach )

 

  1.  Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny  -  10 % liczony wg  wzoru

  Snk

LS= ---------  x 10 pkt

  Sb

gdzie : LS –  liczba punktów w kryterium termin realizacji

Snk – najkrótszy termin realizacji podany w ofertach ( liczony w dniach )

Sb -  termin realizacji badanej oferty ( liczony w dniach )

 

W wyliczeniach punktacji będą miały zastosowanie zaokrąglenia arytmetyczne wyników do dwóch miejsc po przecinku.

 

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, niepodlegająca odrzuceniu, która otrzyma największą ilość punktów z sumowanych  kryteriów  LC + LT+ LS, liczona osobno dla każdej części zamówienia.

Jeżeli suma punktów obu kryteriów będzie równa dla kilku ofert, za najkorzystniejszą będzie uznana oferta z najniższą ceną.

 

 

ROZDZIAŁ X.  INFORMACJE DOTYCZĄCE UMOWY

 

Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, Zamawiający podpisze

umowę w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze

najkorzystniejszej oferty.

 

ROZDZIAŁ XI.  ŚRODKI OCHRONY PRAWNEJ

 

W toku postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcom przysługują środki ochrony prawnej zawarte w dziale VI Prawa zamówień publicznych – „Środki ochrony prawnej” określające zasady wnoszenia protestów – art. 179 do 183.

 

ROZDZIAŁ XII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na podstawie art.

93 ust. 1 pkt 4 ustawy.

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszą SIWZ mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych z 29 stycznia 2004r. (Dz.U.z 2007r. Nr 223, poz 1655 z późn. zm.) oraz przepisy Kodeksu Cywilnego.

 

DZIAŁ III. ZAŁĄCZNIKI

 

  1. Załącznik Nr 1 – formularz ofertowy
  2. Załącznik Nr 2 –  druk oświadczenia

 

Częstochowa,20.11.2024 r.